16 veebruar 2017

Siidisall

Käsitööklubis tegime seekord siidisalle huvitavas "pudelitehnikas". Õpetaja Leelo Saare Pärnust on mulle tuttav paberitööde maailmast, aga ta teeb ka palju muud ilusat käsitööd. Mina valisin oma sallile mererohelise ja türkiissinise värvi. Kui algul pudeli peal tundus tulemus nii tume-tume, siis salli lahti harutades koorus sealt välja kaunis hele sall. Jäin oma värvivalikuga väga rahule! Sini-rohelised toonid on viimasel ajal mu lemmikud. Kuidagi kukkus nii välja (ei olnud nii plaanitud), et sall sobib ideaalselt kokku ka mu viimati tehtud soutache ehtega.




4 kommentaari:

  1. Väga õrn ja kaunis sall ning ilus komplekt!

    VastaKustuta
  2. Anonüümne25/2/17 11:07

    Mõnusalt õrn ja kevadine sall ning ülihästi sobib kaelaehtega kokku. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Sobivus kukkus välja puhtjuhuslikult, aga võib-olla ka mitte, kuna sellised sinakasrohelised toonid mulle meeldivad viimasel ajal.

      Kustuta