16 aprill 2017

Pühademunad salvrätitehnikas

Ma pole mitu aastat mune värvinud. Seekord andis Eve tõuke ja tahtsin ka salvrätitehnikat proovida. Ema käest sain vihje proovida munavalgega. Ja see õnnestus! Pintseldasin munale kõigepealt munavalget, lisasin pildi (salvrätist ainult pealmine kiht, alumised tuleb eemaldada) ja pealt silusin jälle munavalgega pildi kenasti paika. Seda tööd on hea teha poole muna kaupa, lasta ühel poolel veidi kuivada, veel parem kui on kannatust kauem oodata. Mul eriti ei olnud, tegin neljal munal ühed pooled valmis ja siis alustasin teiste pooltega. Veel kuivamata salvrätt võib jääda näppude külge kinni ja pildi rikkuda. Aga lõpptulemusega võib täitsa rahule jääda. Peaasi - ei mingit keemiat ja munad on täitsa söödavad! Nüüdseks ongi juba otsas, aga eks järgmisel aastal jälle!



Ema oli ka sama tehnikat teinud ja tema munad said sellised ilusad lillelised:

4 kommentaari:

  1. Oi, kui ilusad munad!

    VastaKustuta
  2. Selle peale ma ei tulnudki, et munavalget kliistri asemel kasutada, aga ega mul nii ilusaid salvakaid ka ei olnud. Jääks see tarkus järgmiseks aastaks ka meelde!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ega mina poleks ise ka selle peale tulnud, liiga lihtne lahendus! :D

      Kustuta