20 november 2009

Kõlavöö katsetus

Näitan nüüd teile ka viimasel põlvakate kokkusaamisel õpitud kõlavööd. Vööks teda päris nimetada ei saa - pikkust sai sel esimesel proovitööl 72 cm. Algus tuli laiem, siis sain natuke õpetust ja ülejäänu tuli juba enam-vähem ühtlane. Selle laiema otsa harutasin pärast ära. Kindlasti läheb see vööjupike kasutusse, kas kotisangana või mõtlen midagi muud välja. Head ideed kõlavööde kasutusaladest on teretulnud! Kõladega kudumine hakkas mulle kohe väga meeldima ja tahan edaspidigi sellega tegeleda. Kõigepealt aga pean endale kõlad hankima, selle vöö tegin ämma kõladega.


Kuna ma ise olen alati fotograafi rollis, siis tänu tintsikule, saan näidata ka paari pilti endast meie kõlavöö kursuselt! Kusjuures vähemalt 3 inimest märkisid ära, et mu vöö on riietusega sama värvi! See polnud mul küll plaanis ja märkasin oma suureks imestuseks, et ongi nii! Ju siis täiesti intuitiivselt valisin paljude lõngade hulgast, mis mul kaasa olid, just need ''oma'' värvid!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar