22 aprill 2019

Emmeliine

Kullakallis kaisukaru nr 2 ehk siis Lilleliisi väljakutse teine karu. Olen seadnud endale eesmärgiks heegeldada 6 karu. Mäletate, Toots ütles õpetaja Laurile: "Kui ma kahte rehkendust ei jõua, teen ühe." Ma luban siis samamoodi kahe kuu peale ühe karu teha!

Kuna alustasin märtsis, siis valisin lilla lõnga. Kangadetailidega oli raskusi, minu tohututes kangavarudes praktiliselt puudub lilla toon... No mis sa kostad, seda viga peab hakkama parandama. Tänu sõbrannale sain ikkagi täpselt õige kanga ja roheline klapib ka ideaalselt silmalaikudega. Selline ta siis saigi - minu Emmeliine. Nimi tuli kohe kui karu valmis sai.



Lõngad:
Steinbach Wolle Capri (värv 15 lilla) 100% puuvill, 50g = 125m, kulus täpselt 1 tokk
Steinbach Wolle Capri (värv 33 helelilla) 100% puuvill, paar meetrit ninaks
heegelniit Sissy 5 (värv 318 heleroheline), 50g=200m, natuke silmalaikudeks

Turvasilmad: Ø 12mm

Heegelnõel: nr 2,5

Karu pikkus: 20 cm

Muster: Kullakallis kaisukaru
Mustri autor: Mari-Liis Lille, www.lilleliis.com

#lilleliispattern
#treasuretheteddy

2 kommentaari:

  1. Kevadine karu on erksam ja rõõmsam, vist rohkem kosunud ka kui talvine!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, nii on. Järgmine karu tuleb veel suurem! :)

      Kustuta