28 mai 2022

Näitusel

Käisin täna Põlva Päevakeskuse kunsti- ja käsitööringi, Vastse-Kuuste käsitöömeistrite ja Taevaskoja seltsingu Vesipapp näitusel Põlva Kultuurikeskuses. Mõtlesin, et panen mõned omale meeldinud tööd siia üles. 

Päevakeskuses juhendab naisi Epp Metsaluik, kelle käe all minagi mõned tööd olen valmis saanud. Siin aga mõned enammeeldinud pildid. Lea ja Leidaga käin koos ka Himmaste käsitööringis. 




Keraamikat oli päris palju, ma ise suur keraamikafänn pole, aga need tööd olid kenad.



Minu kunagise ülemuse Maia tööd. Väga meeldisid. Korralikult tehtud.



Üks pilkupüüdev tekk või pleed. Kootud ripskoes ribad ja siis heegeldades ühendatud. Hea ja lihtne idee. 


Kaunid värvirõõmsad siidsallid.


Ja minu lemmik kogu näituselt - nõelaraamat lapitehnika motiiviga. Piilusin sisse ka. 



Tänasega sai see näitus läbi, aga Himmaste Külakeskuses on veel kuni 3. juunini avatud Himmaste "Nobedate Näppude" ja Põlva Käsitööklubi näitus, kus minu töid ka näha saab. Osalen mõlema ringi töös.

2 kommentaari:

  1. Kui ilusad tööd, tublidelt tegijatelt. Nii tore, et teil on selline koht kus koos käia ja ilu luua.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Meil on neid kohti päris palju. Igale midagi.

      Kustuta