30 oktoober 2022

Sokid Ukrainasse

Mul oli hoopiski plaan Soktoobris ühed ägedad Halloweeni sokid kududa. (P.S. Olgu öeldud, et ma tegelikult Halloweeni üldse ei fänna ega tähista.) Aga siis tuli üleskutse Põlva Naiskodukaitselt koos Lionsklubi Gloriaga kududa sokke Ukrainasse, meie sõpruspiirkonda Kulikovkasse. Sokid lähevad nii territoriaalkaitse meestele kui ka üksi elavatele eakatele inimestele. Sokilõng on kodustest vanadest varudest, kunagi tegin samast lõngast vesti ja nüüd oligi nii, et lõnga jätkus vaid ühe soki ja teise soki sääre jaoks. Et sokid valmis saada, harutasin oma vesti üles. No seda vesti ma kandsingi vaid ühe korra - siis kui blogi jaoks pilti tegin, seisis teine lihtsalt 15 aastat kapis...

Need sokid on pestud pesumasinas. Julgesin lõpuks ette võtta, senini olen pesnud käsitsi. Olen ülirahul! Sokid on täpselt sama suured kui enne pesu. Ma isegi sokilõnga pole julgenud masinasse panna, aga see ju 100% villane. Ega ma siiski kõigile soovitada ei julge veel, eks villasel ja villasel võib ka vahe olla. Pesin kiirprogrammiga, no see 30 kraadiga ja 30 minutit. Tsentrifuug 1200. Masinas oli ainult üks sokipaar (lahtiselt, ilma mingi koti või võrguta) ja natuke villašampooni lisasin ka pesuvahendi sahtlisse. 

Natuke roosad on, aga peaasi, et soojad, onju! 



Lõng: ALIZE Pure Wool Cashmira, 100% villa, 100g = 300m
Lõngakulu: 120g
Vardad: nr 2,5
Silmuseid varrastel: 66
Soonik 1:1, keerdsilmustega kootud 50 rida
Suurus: nr 44-45

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar