07 oktoober 2005

Tere tegijatele!

Selgituseks. Tõin siia üle oma käsitööblogi isetegija.net käsitööfoorumist seoses sealse keskkonna sulgemisega. Oli tore aeg ja on mida meenutada!
/maikuus 2022/

Tuletasin eile kappe sobrades meelde, mida ma siis käsitöö vallas korda olen saatnud. Ma pole nii nobe nagu paljud siinsed foorumlased, aga midagi ikka olen aeg-ajalt meisterdanud. Oma esimese suurema käsitöö sain valmis vist teises klassis - see oli (on praegugi alles) ristpistes linik. Kunagi oli fileetehnikas heegeldatud linikute aeg - üks selline on praegugi köögilaual. Ristpistet olen teinud, paar kampsunit kudunud, äärepitsi heegeldanud... Kõige rohkem ikka õmmelnud.

Nüüd on olnud pikk vaheaeg. Tahaks jälle midagi teha! Seniks kuni hea idee leian, panen siia üles paar vanemat tööd.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar