26 detsember 2005

Müts mehele

Sain ühe mütsiga taas hakkama. Sedakorda siis meeshingele ja jõuluvana  kingikoti täitmiseks. Neid mütse siin päris mitmeid kootud. Õpetus originaalis asub siin. Kudusin Bergere de France Alaska lõngast. Kumbagi lõnga kulus 1 tokk ehk 50g. Vardad nr 5. Ühe õhtuga sain valmis. Hea ja lihtne oli kududa.


Müts jäigi mul ainsaks isetehtud kingituseks seekord. Aga vähemalt kõige kallimale inimesele minu elus! Tema aga otsustas mütsi kanda niimoodi:


Mulle täitsa meeldib! :)

Eelmisel nädalavahetusel olin Viljandis õel külas ja käisime ka käsitöömessil. No ma vist olin oma ootused liiga kõrgele kruvinud, igatahes pettusin pisut. Midagi erilist seal just polnud, aga mõned ideed ikka salvestasin mällu. Fotokat küll ei kasutanud. Minnes ostsin Tartu bussijaamast ajakirja ja teen sealt nüüd heegeldatud viisnurkset linikut. Kui valmis saab, panen pildi ka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar