14 detsember 2005

Totaalne muutumine - mütsi eri! (2. versioon)

Nüüd ma siis pean üles tunnistama, millega olen vahepeal hakkama saanud! Oma mütsiga ei jäänud ma siiski rahule. Kandsin paar korda, aga no ei olnud minu oma... Muidu oli ilus ja kena, aga minu peas mitte. Ja ma ei taha kanda asja, mis mind natukenegi häirib. Niisiis, peale pikka arupidamist tuli otsus, et tuleb müts ümber teha. Sellest siis ka mu pikk Beethoveni paus siin blogis. Üks viga oli ka mütsil. Arvatavasti aurutamisega venitasin ta liiga välja ja ta polnud ilusti ümber pea: tuul vuhises otse kõrva. Kahju oli küll algul, kui harutama hakkasin. Nüüd enam pole. Nüüd on mul müts, mis mulle meeldib ja sobib paremini ja rahu on majas! Harutasin küljest kõrvade osa ja kudusin uue serva teistpidi külge. Üks lilleke mahtus ka sinna ära. Müts näeb välja nüüd niisugune:


Mütsist jäi järgi see:


Pealaelt näeb nüüd müts välja selline:


Minu peas aga nii:


Lilleke siin veel lähemalt:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar