30 märts 2008

Veebruari punane

Kaua tehtud - kaunikene! Peaaegu viimasel minutil sain siiski valmis oma värvispektri veebruari töö. Vahel oli küll tunne, et jääbki pooleli. Aga need tähtajad on ikka väga head asjad! Sunnivad ennast kokku võtma. Ometi on punane mu ''vana armastus''! Oli aeg, mil kandsin põhiliselt ainult punast. Päris pikka aega. Mul oli korraga 3 punast jopet, punased teksapüksid, punased pluusid, kampsunid... Huvitaval kombel koos Isetegijaga olen muutunud ''värvilisemaks'', eriti ''rohelisemaks''! Aga punast kannan ikka. Vesti jaoks heegeldasin 57 ruutu, 9x9 cm. Ruudu mustri võtsin Anu Pingi Heegeldamise õpikust. Heegelnõel oli 3,5 ja ära sai kasutatud enamus punase lõnga tagavaradest. Juurde ostsin vaid Novita Floricat, millega on heegeldatud kõik motiivide viimased read, ühendused ja servad. Ja oh neid lõngaotsi! Neid andis peita, sest iga rida on eri värviga ja mõnel real on veel mitu katkestust. Ühel õhtul kulus selleks 6 tundi ja natuke veel peale. Kui viimistlus ka juurde arvata, siis päris korralik tööpäev! Ülejäänud tunde ma ei hakka kokku lugemagi, aga pidevalt läks mõte lapiteki heegeldajate peale... Et kas mina ka kunagi...

Minu vest siis selline! Eest ja tagant! Püüdke leida kaht ühesugust ruutu!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar