15 juuli 2008

Pükstest kotiks

Seekord siis teksakott ehk vanade teksade uus elu. Need vanad teksad (eest ja tagant) leidsin kunagi kasutatud riiete hulgast ja kuigi nad mulle jalga ei mahtunud, meeldisid nad mulle niiväga oma mu meelest indiaaniliku stiili pärast. Sääred olid neil põlvest saati ära rebitud, aga tähtsaim osa oli alles.



Saigi selle mõttega ennast projekti "Anna teksadele uus elu!" kirja pandud, et ometi midagi nende pükstega ette võtta. Ei saanud ju jätta neid iludusi kapipõhja nukralt ootama, et äkki ühel ilusal päeval juhtub ime ja püksid mahuvad jalga...  Praegu olen ülimalt rahul oma otsusega ja kotina tunduvad nad veelgi ilusamana!





Koti tegemiseks lõikasin nii küljed kui esi- ja tagaõmbluse lahti ja paigutasin teistmoodi. Luku lõikasin vahelt välja. Muidugi oleks lihtsam olnud alt lihtsalt kokku õmmelda ja kott valmis! Aga mulle poleks meeldinud pükse õlal kanda! Värvlilt harutasin ära paela ja kasutasin koti dekoreerimiseks. Värvli õmblesin tagasi ülaserva ja ülejäänud sääreosast sai veel lukuosa ja vöö ning sisse üks kaheosaline tasku sääreotsast. 6 pealmist taskut tulid jumalamuidu boonuseks kaasa!  Vooder on tepitud riidest ja hoiab hästi vormi. Sukeldudes oma lõpututesse kangajääkide varudesse leidsin lõpuks ka ühe sobiva pitsriidest riba kotile salliks kaela. Koti valmismõõdud on 35(40 altservast) x 35cm. Õlarihm 66 cm, täpselt nii nagu riidest välja andis. Üle ei jäänud mitte midagi! Minu väike valge õmblusmasin pidas ka vapralt vastu, mõned kõige paksemad kohad ajasin lausa käsitsi masina alt läbi. Ise olen jube rahul oma kotiga!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar