29 mai 2009

Ehete eri

Täna näitan viimase aja pärlitöid. Alustan emadepäevast. Minu ema sai kingiks kaelakee. Tal polnudki veel ühtegi minu tehtud ehet! Kee on tehtud helmetraadile punasest jaspisest (6mm), puu- ja seemnehelmestest. Lihtne, aga efektne. Punane jaspis pidi andma energiat, elujõudu ja rahu. Samuti on tal tervendavad omadused (eriti kopsu- ja nakkushaigused) ja kaitsevõime. Nimelt peaks just punane jaspis kinni püüdma kogu kandja suunas saadetud negatiivse energia ning seejärel selle algallikale tagasi saatma.


Pruun-roheline kaelakee Isetegija oksjoni tarbeks. Viimasel ajal olen vaimustunud tamiili ja niidiga punumisest. Selle neljalehelise ripatsi tegin tamiiliga. Kasutasin erinevaid rohelisi ja vasekarva pruune klaashelmeid ja vaskset ketti. Kinnist sel kaelakeel pole lihtsal põhjusel: mul polnud midagi sobivat sinna panna!  Aga kee mahub lahedalt üle pea. Pikkust on tal 71 cm ja ripatsi läbimõõt 4,4 cm. 



Pruun-roheline kaelakee nr 2. Sooviti samasugust nagu eelmine oksjonikee. Päris selline ei tulnud. Helmed on osalt erinevad ja veidi täiustasin mustrit ka. Kuna ümmarguste helmeste asemel võtsin piklikud, siis arvatavasti sellepärast ei jäänud ripats ilusti korrapäraselt hoidma. Nuputasin siis natuke ja lisasin vahekohtadesse veel helmeid, mis fikseerivad kõik kenasti paika! Nüüd olen tulemusega rahul ja loodan, et tulevane omanik samuti!


Tamiiliga punutud komplekt kaelakeest ja kõrvarõngastest. Ehib nüüd minu täditütart Agnest! 



Üks väike vahepala ka, kui läksin metsa ehteid pildistama. Istun mina vaikselt seal puutüve peal, pildistan ja sätin ja siis... ja siis tunnen, et keegi jälgib mind! Pööran pilgu selja taha ja mida ma näen: üks kass seisab eemal puu juures. Ta vist oli seal juba tükk aega mind jälginud. Vaatas mind sellise pilguga, et mida imet sa seal küll sehkendad! Mul tuli naer peale. Kass on vist meie majast või naabermajadest, ehk tundis mu isegi ära. Tuli järjest ligemale ja lasi pai teha, lõpuks käis mööda jalasääri ja ütles ka midagi, millest ma eru ei saanud! Tema keeles kõlas see ''Mjäu!''


Kassiga tutvus sobitatud, läksin maasikaid korjama! :) Oma mehe petsin selle pildiga ära, kui ta seda väiksena fotokast vaatas. Et kuidas, kas juba maasikad? Maasikad tulid välja täitsa kogemata. Ja neid hakkan ise kandma!


Metsast leidsin ägedad ''koopajoonised'', see siis looduse käsitöö:




Sealsamas said pildistatud kahed suuremat sorti kõrvarõngad.



Helmeniidiga mulle eriti tegutseda ei meeldinud, liiga libe! Aga tulemus sai kena. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar