11 september 2009

Peleriin

Üks hea inimene, tuttava tuttav, laenas mulle ökofestivali kontserdi ajal õlgadele mõnusa sooja salli! Mul lubati lahkelt sall koju kaasa võtta, muster üles joonistada ja lisaks leidsin ka netist paar venekeelsest õpetust. Minu peleriin on segu kõigist õpetustest ja eelpoolnimetatud sallist. Ühesõnaga - tegin oma õpetuse! Panen selle ka lähiajal siia üles. Kuna kudumise alustamisega oli kole kiire, siis võtsin poest esimesed ettejuhtuvad lõngad: Baronesse mohair ja Novita Helen. Vardad nr 5 ja 8. Õpetuses seletan siis täpsemalt, mis ja kuidas. Tulemus meeldib mulle väga! Väga hea ja soe asi sai. Mu külmakartlikule kaelale ideaalne. Ja värv ka! Nagu te juba isegi aru olete saanud, olen ma nüüd rohelisearmastuse vahetanud sinise vastu! Indigosinine on mu lemmik! Pildistas abikaasa.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar