24 veebruar 2018

Sall Heinrich Markile

Meie Põlva Käsitööklubi naised kudusid jaanuarikuus usinalt salle 14-le riigivanema sümbolkujule üle Eesti. Sellest kirjutasin klubi blogis. Minu sall sai selline:


Salli laius 30 cm ja pikkus koos narmastega 2 m. Kudusime Novita 7-veljestä lõngast ja nr 4 varrastega ripskoes. Algul lihtsana tundunud ülesanne osutus üllatuslikult päris ajakulukaks. Ma pole muidugi ka kiire kuduja, aga 10 cm kudumiseks kulus mul ca 2 tundi. Õhtuti peale töö nokitsedes läks 2 nädalat. Eks need lõngakeerutamised värvivahetusel võtsid ka natuke aega. Aga valmis ta sai!

Enne ärasaatmist tegime sallidega pildi ka. Mina olen tagumises reas vasakult esimene:


Minu salli sidus riigivanem Heinrich Margi fotoskulptuurile kaela haridus- ja teadusminister Mailis Reps. Täpsem info ja pildi allikas on SIIN


Nii olen minagi oma väikse panuse andnud meie Eesti 100. sünnipäevaks!

2 kommentaari:

  1. Väga tublid olete kõik! Juba jõudsin ka klubi blogist teie suurest ettevõtmisest lugeda. Sinu sall läks omakandi mehele, selle üle on hea meel ja sall ise väga korrektne nagu Sinu puhul kõik tööd!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh, Eve! Mina ise ka õnnelik ja uhke, pealegi oli see ainus sall, mis meie maakonda jäi.

      Kustuta