26 november 2023

Must-valge kotike

Seda kotti hakkasin tegema puhtalt nende kassidega kangatükkide pärast. Esialgu ei osanud midagi sinna juurde sobitada. Siis leidsin kunagi Aliexpressist tellitud komplekti ruutusid ja seal oligi 6 must-valget kangatükikest! Valisin 4 välja ja kassidega sai nende järgi 2 ruutu lõigatud. Ülejäänud koti osa on uuest kangast, mis sai kunagi ostetud sinimustvalge liniku jaoks. See linik on ikka tegemata, aga õnneks kangast jagub. Ülemine ja alumine riba on lõigatud 7x26,5 cm. Lukk on ikka must, aga millegipärast pildil näitab ennast sinisena. 

Sellele kotile lisasin ka valge pitsi, et natukenegi rõõmsam oleks. Ma üldiselt musta värvi üldse ei armasta, aga viimasel ajal kuidagi olen selles suhtes leebem. Must-valge ja must värvilisega on hakanud isegi täitsa sobima, ka riietuses. 

Koti mõõdud on 23x17 ja põhja laius 5 cm.  


Pean tähelepanu juhtima ka sellele ilusale kruusile, mis meile kingiti Põlva Käsitööklubi 30. juubeliks. Kruusil on meie klubi logo.  


4 kommentaari:

  1. Anonüümne27/11/23 00:46

    Mulle jäid ka kassid esimese asjana silma. Must valge kombo on nii pidulik ja elegantne. Ma viimasel ajal üleni must, aga nüüd pean natuke tagasi tõmbama, sest kass on valgekirju ja kõik tema karvad on mustal taustal väga hästi näha! Eve

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Olen nõus, must-valge on pidulik! Nüüd pead kassi järgi riietuma! :)

      Kustuta
  2. Nii tore kott jälle. Tahaks ka mingi aeg neid kotikesi proovida, aga lõpetamata asjade kast ajab üle veere. Ilusad tööd nagu alati sul.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Mul on ka lõpetamata asju mustmiljon! :)

      Kustuta